Webáruház ügyfélszolgálat (H-P: 8-16h): +36 20 420 48 60

Gyakran Ismételt Kérdések

Mire való a kosár, és hogyan működik?

A kosárba összegyűjtheti a megvásárolni kívánt árukat. Ön kiválasztja a terméket, majd megadja a vásárolni kívánt darabszámokat. A kosár tartalmát a webáruházban jobbra fent folyamatosan nyomon követheti. A kosárból bármikor bármelyik árucikket kiveheő, és/vagy a darabszáma módosítható. Az árucikk törlése a piros X gombra kattintással történik.

 

Hogyan fizethetek?

Fizethet bankkártyával (MasterCard/Visa) a BudapestBank biztonságos VPOS terminálján keresztül, illetve készpénzben utánvétellel (max 50.000Ft-ig) a csomagküldő szolgálatnak a csomag átvételekor, valamint banki előutalással a Fitoland BudapestBanknál vezetett számlájára: 10102093-05079203-00000000. Amennyiben a személyes átvételt választja telephelyünkön, úgy készpénzben és bankkártyával (MasterCard/Visa) tudja kiegyenlíteni a megrendelt áruk ellenértékét.

 

Rendelhetek-e külföldről?

Szolgáltató által üzemeltetett internetes szolgáltatás külföldről elérhető, de külföldre történő szállítást Szolgáltató nem vállal.

 

Mennyi lesz a szállítás költsége?

A webáruháznál baloldalt található egy banner, ahol a szállítási díjkalkulátor könnyen elérhető(vagy itt: https://www.fitoland.hu/szallitas ), ahol könnyen áttekinthető a szállítás várható költsége. A díjkalkulátor szállítási költségei csak a csomagküldő szolgálat által vállalt súly és mérethatárig relevánsak, az ezt meghaladó csomagok szállítása egyedi kalkulációval történnek.

 

Mik a szállítás súly- és mérethatárai?

Szolgáltató a szállítást általában csomagküldő szolgálattal végzi, a webáruház szállítási kalkulátora erre a szállítási rendszerre vonatkozik. A csomagküldő szolgálattal 40 kg súlyig tudjuk szállítani a csomagokat, illetve a körméret (körméret = 2X magasság+ 2x szélesség + 1x hosszúság) nem lehet több 3 m-nél és a csomag maximális hosszaként 2 m, maximális magasságaként 0,6 m és maximális szélességeként 0,8 m engedélyezett.

Amennyiben Ön fenti értékeket meghaladó termék kiszállítását rendeli meg webáruházunkban, úgy egyedi szállítási költséget kalkulálunk, amit telefonon/e-mailben jelzünk, hogy eldöntse, hogy ezt vállalja, vagy eláll a megrendeléstől.

200.000 Ft feletti megrendelések esetén súly- és méretkorlátozás nélkül vállaljuk az ingyenes kiszállítást Magyarország teljes területére.

 

A növények kiszerelésének jelölései
14cs 14 cm átmérőjű műanyag cserépben
9x9 9x9 cm-es műanyag cserépben
CLT 10, K10L műanyag konténerben, liter
MF alacsony törzses (mezzo fusto)
AF magas törzses (alto fusto)
LV10 10 literes terrakotta hatású műanyag cserépben
FL földlabdás
BO bokor
BF bokorfa
SF sorfa
PF parkfa
2xi kétszer iskolázott (faiskolában átültetett)
40/60 cserjék magassága cm-ben
10/12 sorfák 1 m magasan mért törzskerülete cm-ben
80/100 fenyők magassága, terülőknél az átmérő cm-ben
A kiszerelési méretek a forgalmazott növényre vonatkoznak.

 

Mikor kapom meg a megrendelt áru(ka)t?

A kiszállítás várható ideje 3-10 nap, a pontos időpontról ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon tájékoztatni fogja Önt, illetve érdeklődhet munkaidőben 9:00-16:00 között a +36 20 420 48 60 telefonszámon.

 

Nappal dolgozom. Kérhetem estére a kiszállítást?

A kiszállítás munkanapokon 8:00-18:00 között történik, ettől eltérő kiszállítást is vállalunk felár ellenében, az ügyfélszolgálatunkkal külön egyeztetett időpontban, és összegben. Érdeklődhet munkaidőben 9:00-16:00 között a +36 20 420 48 60 telefonszámon.

 

Mit tegyek, ha meggondoltam magam?

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében Őn indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül, kivéve élő növény vásárlása esetén. (rendelet 5c. pontja) A termékeket csak sértetlen állapotban tudjuk visszavenni, ha a termék csomagolása bontatlan maradt. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre. A sértetlen termék visszaküldésének költsége Önt terheli, így az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni! A visszavét feltétele a számla, vagy annak másolatának megléte

 

Nem találok egy terméket a webáruházban, mit tegyek?

Amennyiben olyan terméket keres, ami nem található meg webáruházunkban, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal 06 20 420 48 60

 

Bruttó vagy nettó árak szerepelnek az oldalon?

A termékek részletes ismertetője mellett mindig az Általános Forgalmi Adóval növelt bruttó árakat tüntetjük fel.

 

Miért jó ha feliratkozom a hirlevélre?

A hírlevélre feliratkozott partnereink értesítést kapnak aktuális akcióinkról, újdonságainkról.

 

Az adataim biztonságban vannak?

A vásárlás során az Ön által megadott adatokat számítógépünkön tároljuk, harmadik személynek nem továbbítjuk. Az Ön adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. azokat azonban sem reklámfelhasználás sem egyéb célra – az Ön kifejezett hozzájárulása nélkül – nem adjuk tovább.

 

Vissza a webáruházba