Webáruház ügyfélszolgálat (H-P: 8-16h): +36 20 420 48 60

Fitoland webáruház - így csomagolunk mi!

A Fitoland-nál mindig gondosan ügyelünk arra, hogy a megrendelt termékek épségben érjenek el Önhöz!

Nézze meg videónkat és fotóinkat a csomagolásról:

További információk az internetes rendelések házhoz-szállításáról »

  • Internetes megrendeléseink esetén mindig a legszebb és legerősebb növényeket választjuk ki, elsősorban mert a vásárlónak nincs lehetősége személyesen választani,másrészt pedig, hogy a növények ellenállóak legyenek a szállítás során esetlegesen fellépő viszontagságokkal szemben.

  • Minden növényt egyesével csomagolunk selyempapírba, illetve szükség (hidegebb időjárás, a növény érzékenysége) esetén celofánba és egy újabb selyempapírba.
    Ezek után kartondobozba helyezzük, és mivel a nem teljesen telepakolt dobozok összenyomódhatnak, illetve a bennük lévő növények elmozdulhatnak, a dobozt térkitöltő csomagolóanyaggal is megtöltjük, hogy a tartalma ne csúszkáljon.

  • A növények földjét folpackkal zárjuk le, hogy ne boruljon ki (lásd a videón).

  • Ha lehet, a növényt fektetve kérjük szálítani, amit a dobozon is mindig jelzünk (szintén látható a videón). Ezzel a növényt is védjük, hogy a rázkódás alatt ne kókadjon el.

  • Termékeink szállítását a 
    GLS futárszolgálat végzi, akik körültekintően végzik munkájukat.

  • Természetesen mindezek ellenére is történhetnek balesetek a csomagokkal, ilyen esetben a csomagokat díjmentesen kicseréljük (erre a vásárlást követő 1-2 napon belül van lehetőség, és természetesen igazolni kell a kárt fotóval).

  • Mivel a csomagolás sok papírhulladékkal jár, kérjük, hogy ha lehetősége van rá, akkor szelektív hulladékgyűjtőbe dobja ki a papírt.